Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reakció a

http://velvet.hu/blogok/futoszalag/2012/11/19/egy_frusztralt_penztaros_siramai/

címen található fusztrált pénztáros levelére...

Szépen vagyunk. Utálja a vásárlókat. Mert azok panaszkodnak és dühösek. Tényleg mi vagyunk a hibásak? Előre is szeretnék elnézést kérni azoktól a kedves dolgos pénztárosoktól, akik nem így viselkednek. Akinek nem inge...ne is vegye fel! Menjünk csak sorba a pontokon, melyek saját tapasztalataimból táplálkoznak. Más-más üzletekből, boltokból, bevásárlóközpontokból, de akad olyan is, amelyikre az összes együttvéve vonatkozik.

sor.jpg

1.Ha  a vevőnek 20.000-es címlete van, mégis mi a búbánatot csináljon? Menjen el a postára felváltani? Voltál te már postán? 10-kor nyit és lassabb, mint a Spar pénztár. Szóval, ha én 500 Ft-ért vásárolok, és 20.000-esem van, akkor nem kell felváltanod, hanem adj vissza belőle! Ez a dolgod. Ez a munkád. Ezért fizetnek. Nem engem, hogy váltogassam, téged. Ja, hogy nincs apró? Ne én tehessek már róla! Jó? A bankban sem mondják, hogy most 10.000 forintért álljak neki töltögetni, nyomtatgatni? Komolyan? Vagy az orvos sem mondja, hogy óóó, ez csak 140/90. Most emiatt, komolyan dolgozzak? Vegyem elő az EKG-t? Ne máár, de tényleg. Akartál te már hitelt felvenni? Remélem akarsz majd. 30.000-et. És azt mondják: Ne szórakozz! 30.000-ért? Ennyit dolgozni. Vegyél fel 100.000-et, úgy már megéri.

2.Ne dobáld a cuccaimat. Azért mert sz*r napod van,mert a Mari már kétszer volt bagószüneten, te meg egyszer sem, ne vágd oda elém a cuccaimat, én sem vágom hozzád a bankkártyámat. Nem azért veszek téglatest alakú tartós tejet, hogy te szétnyomorgasd. A zöldségemet meg pláne ne dobáld, mert ha puha lesz, vissza viszem és megeszed. Az üvegeket se koccolgasd, mert elreped. Üveg,könnyen törik. Vannak jófej pénztárosok. De te amolyan savanyúképű vagy. Nem dugott meg a pasid éjjel, és most dobálózol, az én kiflimmel. Nem ártott ő neked. Hagyd békén!

3.Ja, hogy nincs vonalkód. Megint áll a sor. Már harmadszor mióta itt vagyok. És csodálod, hogy ideges vagyok? Most miattam áll a sor, pedig a vonalkódozás, nem az én dolgom. Lehet a tiéd se, de akkor ne rám, hanem a kollégáidra akadj ki. Nem tudod a kódokat? Az is az én hibám ba***szki? Talán nem más olvashatatlan macskakaparásával kellene szenvedni, és agyongyűrt papírra írni a péksüti kódokat, hanem nyomtatni ABC sorrendbe. Könnyebb megtalálni. Vagy esetleg tanuljam meg én a kódokat?

4.Ó, hogy cigi csak a szomszéd kasszában van. Örülök. Illetve nem én, mert nem dohányzom, hanem az előttem lévő. Én csak annak, hogy meg kell várnod, míg a kollégádnak van fél perce cigit adni neked. Mé nincs feltöltve? Én töltsem? Én dolgom? Nagyon nem. Jaa, hogy a Marinak kellett feltöltenie? És nem töltötte? Ezért én vagyok a paraszt, és már megint dobálózol.

5.És ha a a vásárlónak még mindig nem fogyott el a türelme, jön a storno, kulcsot kérek projekt. Úgysem írja fel soha senki, kinél kulcsoltak, akkor mé nincs kulcsotok? Másoljak nektek? Mire valaki méltóztatik jönni, már nem aktuális az ebéd. Ebből már csak vacsora lesz. Mi is dolgozunk, nincs időnk két zsemle, szalámiért fél órát sorban állni. Mert kassza, az csak kettő van, a négyből. Én nyissak kasszát? Miért akkor szólsz be a hangosba, amikor a hátsó ember már a csemegepultot csapkodja?

türelmetlen.jpg6.Igen, elfogy a türelem a kasszához érve. Az idő pénz. Nincs több látnivaló, menni akarunk és kész, vacsorát kell főzni, nyűgös a gyerek, büdös van. Van ahol kosár sincs. SOHA. Zacskóba meg kezembe. Oda szedem a cuccot. Leszakad a pénztárnál, ha sokat kell várnom. És kurva lassú vagy. Elalszol, már szinte látom ahogyan folyik a nyálad. Bezzeg a másik, a szomszéd kasszánál már néggyel végzett, mire te eggyel. Tényleg ne legyek ideges?

+1 Sokan örülnének a munkádnak. Te meg panaszkodsz. El hiszem, hogy alul vagy fizetve, vagy hogy utálod az embereket. Akkor menj máshová, és add át a helyedet valakinek, aki szívesen csinálja. Mert nem iskolázottság kellene egy pénztári állás betöltéséhez, hanem megfelelő személyiség.

LadyDevonshire

Címkék: boltok sorbanállás idegesítő türelmetlen pénztáros áruházak kassza hosszú sor

A bejegyzés trackback címe:

https://uppercaselife.blog.hu/api/trackback/id/tr914916393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belekotyogok 2012.11.20. 15:17:43

Egyedül a 3. pontot tartom jogosnak.
A többi az pont olyan, amilyet egy türelmetlen vásárló ír :).
Ne értsd félre, én is agyvérzést kapok, amikor már 20 perce állok a látszólag nem fogyó sorban, meg ötször ugrik ki vonalkódot cserélni a pénztáros, meg hogy nincs váltója. (De basszus, mi a jóistent csináljon, ha az előző 3 vásárló mindet elvitte és a főpénztáros nem ad?)

A legtöbb pénztáros-vevő konfliktusban a legkevésbé okolhatók a pénztárosok, ugyanis nem ő nyomtatja a vonalkódot, nem ő találja ki az alultervezett beosztást, nem ő tehet arról, hogy a sokadik csengetésre sem jönnek sztornózni, stb stb.)
A fiúm mindig azt csinálja, hogy bűbájos és mindig mond valami kedveset. (Jó, könnyen megy neki, mert ilyen lányos-anyák-álma-fejet tud vágni :D) Ezzel elérte, hogy a legmorcabb pénztáros is köszön neki (igaz, nekem akkor se, ha együtt vagyunk :D), tájékoztatják az akciókról (nem sűrűn jár oda), meg ilyenek.

LadyDevonshire 2012.11.21. 14:42:30

@belekotyogok: Ezért jeleztem a történetben többször, hogy nem mondom, hogy a pénztáros hibája minden, de az enyém meg pláne nem. Nyilván a véleményem főleg abból adódik, hogy ahol lakom, ott Spar van a mindennapi bevásárlások elvégzésére, az pedig a legrosszabb mind közül.

M4nd4rin 2012.12.19. 22:00:01

Szia! Én a SPARban dolgozom pénztárosként. Igazat adok neked sok mindenben, mert tényleg vannak ilyen pénztárosok. Ezért most csak az én szemszögemből válaszolok a pontjaidra:

1. Amikor felvesszük a kasszát 75000ft-tal kezdünk. A legnagyobb pénzünk általában az ezres. Nem azért kérdezzük meg, hogy nincs e kisebb, mert ahhoz van kedvünk, hanem azért, mert ha az első vásárló egy rágóért áll sorba, és követi még három, akkor teljesen kifogyunk, és ezt sajnos a negyedik vásárló érzi majd meg, azzal, hogy nem tudunk neki visszaadni, pedig csak egy ötezressel fizet. Persze ez nem a vásárló hibája, erről szó sincsen, de amikor látjuk, hogy van nála egy 200-as, akkor csak annyit szeretnénk, hogy azt adja oda nekünk, ne a húszezrest. :)

2. Ebben teljesen igazad van. Mind pénztáros, mind vevő, nagyon utálom, ha valaki életuntként nem talál jobb elfoglaltságot, mint a dobálózás. Nekem sem tetszene, ha valaki dobálná az üvegeimet, kifliket, vagy akármimet.

3. Ne is mond. Ez valami rettentően idegesítő. Miért nincs vonalkód? Miért én szívok vele? Miért velem perlekedik a vásárló? Sajnos nem tudok mit tenni, mosolygok, és elfutok egyért. Erre sorban jönnek a megszólások: "jajj nem igaz, mért pont én?" vagy "ez már megint hova megy?". Rettentően rosszul esik, hogy miattam áll a sor, és ezért én kapok. De még a legrosszabb esetben sem nézek csúnyán a vásárlóra, hiszen ő éppen úgy nem tehet róla, ahogy én sem.

4. A cigi. Hát ebből örülök, hogy január 1.-től megszűnik az árusítás a SPARban, mert ez ténylegesen úgy van, ahogy leírod. Szégyenszemre kell átordítani a másik kasszásnak, hogy te "Juli" nincs egy kék BONDod? Mindenki engem néz, a sor áll, és a vásárlók is türelmetlenek. Mit tehetek ilyenkor? Mosolygok, és vagy 20x elnézést kérek a vevőtől, hogy már megint nincs nálam olyan, ami neki kell. :(

5. Ezt már egy vevő megemlítette nekem, a következő szavakkal:
" Tudja miért vagyok dühös? Mert sietnem kell. És tudom, hogy ez nem a maga hibája, hanem a feletteseié, hogy ennyire nem bíznak meg a saját dolgozójukban, hogy egy kulcsot méltóztassanak adni maguknak". És ez így is van. Nálunk még csak a telefonos variáció sem működik, ugyanis az irodában nincs mindig valaki. Hangosbemondó nincs. Mi marad? Az ordibálás ismét, hogy van e kulcs Julinál? És ha nincs? Hát felállok a kasszámtól és utána futok. Persze Marika megint nem az irodában van, ahova lihegve elfutok, hanem lent a pincében, így már 5 perce áll a sor, és teljes mértékben megértem a vásárlókat ilyenkor. És megint szidnak. És igazuk van. És én megint mosolygok. :(

6. Ezzel nekem nincs problémám. Én gyors vagyok (állítólag). Ezért még nem kaptam türelmetlenkedést. Ellenben egy kollégám, aki már 20 éve ott dolgozik... Hát nem tudom ő ilyenkor miről álmodozik, de biztos valami nagyon unalmasról.

+1 Sajnos velem is megesik, hogy panaszkodom, pedig tudom, hogy ez is valami. Szerintem majdnem minden ember panaszkodik a munkájával kapcsolatban, legyen az pénztáros, vagy épp gazdasági igazgató. Az viszont nem szép, ha valaki ezt vevő előtt teszi.

Én alig több, mint két hónapja vagyok itt, de nagyon sokat tanultam abból, hogy milyen a másik oldal. Egyszer mindenkinek ki kellene próbálnia, hiszen úgy igazságos a bíráskodás. Éppen ezért a kommentemet is úgy írtam meg, hogy azt mindkét szemszögből figyeltem. Nem álmaim állása, de ez nekem nem is fontos, hiszen csak a suli elvégzése ideje alatt "kell" csinálnom. Addig még van hátra egy év. Addig pedig marad a mosoly, és a mindent elviselek státusz. Hát ilyen egy pénztáros mindennapja. Én mégis szeretem, mert mikor egy öreg néni fizet nálam, és rám köszön, hogy "szép napot Aranyoskám. Milyen napja van ma?", vagy épp az aprót nyújtja a pénztárcájában, és ennyit szól "keresse meg nekem kincsem, mert én már nem látok úgy mint maga", akkor úgy érzem, hogy van értelme az egésznek, hiszen valamilyen szinten visszakapom azt, amit adok. :) És ez felbecsülhetetlen. :)

További szép napot Neked!

LadyDevonshire 2013.01.30. 12:32:12

@M4nd4rin: Örülök, hogy elolvashattam ezt a véleményt is, és örülök, hogy a Sparban is akadnak még ilyen pénztárosok. Sajnos néha úgy érzem, direkt válogatják őket... :) Nálunk kb 10 pénztáros van, ebből 2-höz állok szívesen.
süti beállítások módosítása